Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Wzór odstąpienia od umowy: pobierz

Reklamacje

Procedura wytapiania i proces obróbki ręcznej opraw oświetleniowych oraz kloszy niesie za sobą pewne braki, przebarwienia, zniekształcenia oraz zmiany wytrzymałości szkła. Każdy klosz jest efektem własnoręcznej pracy mistrza. Drobne defekty oraz sporadyczne występujące na szkle pęcherzyki powietrza potwierdzają ręcznie wykonanie opraw oświetleniowych.

 

Źródła światła (tzw. startery) dołączone do produktów nie podlegają gwarancji.

 

LAMPY MAXLIGHT SKLEP PRODUCENTA ponosi odpowiedzialność za jakość oferowanych produktów na podstawie stosownych przepisów o rękojmi i gwarancji. Odpowiedzialność ta nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnym z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych produktu, uszkodzeń spowodowanych brakiem lub nieodpowiednią konserwacją i dbałością o czystość produktu, uszkodzeń spowodowanych montażem niezgodnym z instrukcją oraz wynikających z naturalnego zużycia elementów produktu.

LAMPY MAXLIGHT SKLEP PRODUCENTA nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody spowodowane montażem niezgodnym z instrukcją uniemożliwiającym łatwy demontaż produktów.

Przed odebraniem przesyłki zalecamy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 12 21 12 165.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, zalecamy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu albo przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 12 21 12 165. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 Zwrot produktów

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej,czyli sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, oraz również sprzedaży osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Odeślij zakupiony produkt wraz jego zawartością na adres:

MAXFLIZ MAGAZYN OŚWIETLENIE z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY

IV Panattoni Park Skawina

ul. Majdzika 16, 32-050 Skawina

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, proszę poinformować nas o swojej decyzji  w drodze jednoznacznego oświadczenia mailowo na adres: [email protected], podając numer konta bankowego wraz z imieniem i nazwiskiem właściciela. Oświadczenie mogą Państwo również wysłać pocztą tradycyjną na adres: Maxfliz Sklep Internetowy ul. Zakopiańska 58; 30-418 Kraków.

Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Masz obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.

Jeżeli wybrano sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów.

Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Uwaga! Prosimy zabezpieczyć przesyłkę do transportu. Kartony prosimy zaklejać przeźroczystą taśmą. Prosimy nie naklejać listów przewozowych bezpośrednio na karton. Prosimy również nie pisać po kartonie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl